неделя, 15 май 2011 г.

язовир Фисека

Мнооого е приятно, когато човек съумее да съчетае полезното с приятното.....в конкретния случай, "служебното с хобито" :-)

Поредното пътуване към София бе ознаменувано със страхотно небе, страхотна дълбочина на цветовете и изключителна фотографска острота. Времето бе бистро като след дъжд. Този път "закона на Мърфи" ме подмина.....ако знаете от какви уникални снимки съм ви лишил, само защото не съм си носил фотоапарата....!!!!!!!!

Този път бе в мен. Друга причина за фотографските ми мераци от този ден бе факта, че се отправих към столицата в ранният следобед. А "утрините и следобедите" са златните времена за фотографите.

Разбира се паркирах колата до язовир Фисека. Точа му се на този язовир от може би две години. Все още не съм решил кое е приоритетното ми удоволствие - да ловя риба, или да го снимам. Като се има впредвид необходимите условия и предпоставки за добри снимки, май и при двете увлечения важи правилото на "слуката". Въдица още не съм вадил, фотоапарат обаче ДА.

И за да е поне малко гадно, се оказа, че "дърветата във водата", с които дразнех Христо Свинаров се оказа че вече не са във водата. За сметка на това имаме "сюрреалистичен образ на Обетованата земя":

Обетована земя:

/ клик на снимките за голям размер /


Опитвах се да стигна до дърветата и да ги използвам за преден план към язовира, но.....започнах да затъвам. Липсата на "зуум" обектив се усети и допълнително погъделичка мерака ми за нов такъв.
Отказах се от намеренията си и се върнах на пресъхналото плато. Забелязах нещо странно - бе осеяно с огромни отворени миди...???

Странни обитатели на дъното:


Докато се суетях около експозиции, кадриране и т.н., слънцето започна да залязва и разкри пред мен удивителната прелест на цветовете си. Обичам такива залези:



....и тук статива ми пострада. Не мога да обясня как точно, но.....единият крак се счупи. Тъкмо повод да си взема нов. Въпреки това успях да го стабилизирам някак и установих, че до наследника си, ще се справя горе-долу.

Връщайки се към колата, забелязах колко добре стоеше на "залеза"...реших да я увековеча и нея:

"Дженерал Моторс и залеза"



За финал показвам няколко снимки от връщането ми днес, за което не ми се пише нова тема, а и снимките са малко......но си заслужава споделянето"

Зелено...




....и една панорама:




Денят приключи по най-добрият начин в приятна обстановка с любимите ми хора...:


Поздрави на всички и........ "до снимане" !!!

2 коментара:

  1. Ако се задържи такава суша, дърветата ще ги достигнеш следващия път. Интересно ще стане с напуканата земя ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Аха....като паркирах колата си мислих, че най-после ще ти покажа "дръве у вода", ама ниц.....Останах неприятно изненадан, още повече че от години всяка седмица почти минавам покрай него и толкова пресъхнал не съм го виждал.

    ОтговорИзтриване