петък, 6 май 2011 г.

Скалите над хижа Петрича - втори опит !!!

....е нямаше как да не се върна. Предишният път снимах всичко в мистична мъгла. Въпреки лошата видимост, въпросната мистика в снимките ми хареса. Но въпреки всичко, се върнах там отново, воден от желанието да ви покажа гледките от тези скали.

Всъщност установявам нещо интересно за тези скали. Чудесни зелени полянки за излет има. Фотографското дружество задължително трябва да се "разпише" на тези полянки.

И така...да не "говоря" много, а директно да показвам това, което не можах предният път:

/ клик на снимка за голям размер /

Гледката от въпросните скали, но този път в чудесна видимост:









Всъщност в мъглата миналата седмица нямаше как да забележа, че скалите продължават и в страни. Видях едва снощи в уикимапия, че в посока югозапад, скалите "МАЙ" продължават...или поне наподобяваха скали. Всъщност този факт най-вече ме върна там - горе. И за моя голяма изненада, останах със зейнала уста.......!!!!!!!

Това място е изключително. Скалите са невероятни. Отделно от това уцелих прекрасно време със прекрасна видимост. Нямаше какво повече да искам от това и просто извадих апарата.

Скалите в югозападна посока...на около 500 метра от мястото, обект на миналия пост:









Беше изключително.....мислих си колко е красива родината ни и как пък контрастираме ние на тази красота....Идилията се допълваше от пеещите птички около мен, зеленината, тишината.........а като споменах зеленина, моля :


Четири часа обикалях района и заснемах всичко интересно около мен. Почти нямах възможност да свалям фотоапарата от погледа си. Наблюдавах в далечината населените места, виещите се пътища, по които често минавам с колата самият аз.....мостчетата, надлеза при Разделна, преливника с поквара от заводите.....ЖП линийте, покриви, коли...!!!!!!!!!!!!!!

Обърнах се назад и реших да проуча района зад мен. И там попадам на следващото място, на което оставам отново със зейнала уста:

Жълто и зелено в небето се преплитат...:



Обикаляйки наоколо, попадам на интересни обекти, заслужаващи играта с любимите ми кадри - близък план с характерното "Буке"



И накрая като за изпроводяк......"Люлякът ми замириса".....но наистина:



Беше чудесен ден, чудесен излет и чудесно настроение. А утре........утре ще има изненада. И за да не бъда "гаден" само ще подскажа, че с колегите от фотографското дружество отиваме на ФОТОпленер. Къде точно....незнам !!! Има ли значение .....................................

До нови срещи ..................

Допълнение...:

Ето снимка от Уикимапия, с посочени местоположения:
/ клик на снимка за голям размер /


Няма коментари:

Публикуване на коментар